28 January 2012

Moody...


Salam!


2, 3 hari nie, bila seseorang tue moody, dengan aku sekali ikot terjebak sama. Sebab apa? Sebab orang tue layan aku moody-moody. Spoil mood aku terus walaupown sebelum tue mood aku ok je. Haishhh. Tak tao salah kat mana.  =.="


Bila aku moody, muka aku mula lah nak ketat (tak senyum). Nak sembang-sembang pown setakat satu, dua perkataan je. Tue pown kalau aku mampu lagi nak sembang-sembang. Kalau tak, aku diam membisu je. Dengar je apa orang cakap.


Bila aku moody, aku kena elakkan diri aku dari jumpa orang lain. Sebab aku takot aku terlepas marah aku dekat orang lain walaupown pada hakikat nya aku bukan nya reti nak marah orang sangat. Kalau aku termarah orang, at the end nanti aku akan nangis sebab rasa serba salah.


Bila aku moody, aku nak bersendirian dekat tepi tasik or pantai. Sekurang-kurangnya mood aku akan ok sikit bila tengok keindahan alam ciptaan Allah.


Bila aku moody, aku tak boleh bawa motor. Sebab nanti aku akan bawa laju-laju. Konon-konon nya mood aku akan ok lepas tue. Padahal takda effect pown. Silap-silap aku rempuh kereta orang nanti. Erkk. Minta dijauhkan lah.


Susah sebenarnya bila jadi macam nie. Mood aku boleh berubah sesuka hati dan bila-bila masa je. Hmm. Aku harap semua nya akan kembali seperti sediakala secepat yang mungkin. Aku dah penat lah nak pendam dalam hati je.   =.="



      


     

4 comments:

c'axoera ヅ said...

moody hujung bulan kot hehehh :D

TUNASYA said...

@c'axoera ヅ
errrrr...
agak nyer lah kot...

Azek zk said...

hehehe. takut terserempak dgn dia di uitm. nanti x pasal2 kena dgn moody dia. hehehe.

TUNASYA said...

@Azek zk
hahaha...
jangan lah sampai takut...