14 January 2012

Part time...


Salam!


So, nie lah kerja part time aku. CAMWHORE! Hehehe. Dulu camwhore pakai camera phone je. Sekarang bukan main demand. Camera phone dah tak pandang. Hahaha.




Aku memang macam nie. Camwhore je memanjang. Anytime and anywhere. Tapi kalau boleh biar tempat yang tak berapa ada orang. Sebab aku malu kalau orang duk tengok aku posing. Nanti terus kaku je depan camera. It same goes kalau orang nak ambil gambar aku. Hehehe. *Blushing*


Aku rasa paling best dan paling suka bila aku camwhore sorang-sorang. Macam mana? Tripod stand kan ada? Senang kan. Tapi kalau takda tripod stand tue, macam-macam aku cari. Aku cari kerusi ke, meja ke dan yang pasti iron board pown boleh. Hahaha. Desperate gila kan aku? Hahaha. Whose care! 


Family dengan kawan-kawan rapat aku pown dah faham sangat dengan perangai aku yang suka camwhore. Hehehe. Dah tak boleh nak buat apa dah. Eh. Di samping camwhore, aku suka tangkap gambar lain-lain jugak. Aku tangkap untuk suka-suki je. Bukan profesional pown. Hehehe.


P/s : Majoriti girl suka camwhore. Betul tak? Siapa setuju angkat tangan. Hehehe.  (^_^)


    
        

4 comments:

Chuck said...

Memang kena beli remote control untuk camera nie. Haha. :D

azuha rahimi said...

woh!!

TUNASYA said...

@Chuck
hahahaha...
maybe one day kena ada remote control jugak...

TUNASYA said...

@azuha rahimi
kenapa??