03 January 2012

Say Hello to Yellow!


Salam!


On the last day of 2011, aku cabar diri aku keluar jalan-jalan pakai baju warna terang. So, aku try lah pakai dress warna kuning nie.




Fuhhhh. Mula-mula malu jugak aku nak pakai macam nie sebab kuning dia terang benderang gila. Orang memang pandang aku atas bawah atas bawah je. Hahaha. Terpaksa lah aku buat muka cool dan pura-pura confident. Padahal dalam hati hanya Allah je yang tahu.


Tapi tue mula-mula je lah. Dah lama sikit, aku pown dah ok dan confident. Hehehe. Percaya lah. Pakai baju apa pown, tak kira lah cantik ke tak, yang pasti confident kena ada, dan everything will be fine. Come on girls! (^_^)



   

7 comments:

syafiqah nazri said...

bagus, ada confident. hehehe nt cuba lagi tau.

TUNASYA said...

@syafiqah nazri
hehehe...
thanks wafaa! ;)

Wawa Adnan said...

mim! :D

sue. said...

comelnyaaaaaa

TUNASYA said...

@sue.
thanks dear... *blushing*

cTaH_aFis said...

SIYES COMEL ! naiseeeee :)

TUNASYA said...

@cTaH_aFis
hehehe...
thanks adik tecik... :)