12 February 2012

Bubye Penang...



Salam!


10 Feb yang lepas secara rasmi nyer tamat lah latihan praktikal aku di Penfabric (Mill 2) Sdn. Bhd. Alhamdulillah, banyak perkara dan pengalaman yang aku belajar dan lalui masa praktikal kat situ. Suka duka semua ada. Rasa sedih plaks nak tinggalkan tempat tue. Sobs sobs sobs.  :'(


Aku balik pada hari esoknya. Bukan apa, sempat lah aku kemas-kemas barang yang aku rasa paling sikit aku pernah bawa ke asrama. Hahaha. Dan lagi satu sempat lah aku nak spend time dengan kawan sebilik aku selama 3 bulan praktikal nie.


Tak sangka. Kawan yang satu course dengan aku yang dulu nyer hanya tegur-tegur macam tue je, skarang siap boleh berkongsi apa saja cerita. Good improvement kan. Hehehe. Dan tak sangka jugak dapat kakak dari negara seberang yang menjaga dan melayan aku selama 3 bulan nie macam adik sendiri. Memang berat hati aku nak tinggalkan semua nie. :'(


11 Feb aku dah siap-siap nak "check out" dari asrama. Memang menangis lah masa nak ucapkan selamat tinggal tue. Haishhhh. Aku rasa dah lama dah aku tak menangis sebab nak ucapkan selamat tinggal. Tapi nak buat macam mana. Hidup mesti diteruskan, kenangan jangan dilupakan. Ewahhh. Berpantun plaks. Hahahaha.


And last but not least. Bubye Penang!








    

10 comments:

azuha rahimi said...

nk nk abis blaja...ak biler la nk abis..xabis-abis lg...eish3

TUNASYA said...

@azuha rahimi
nie baru abis diploma...
pasni degree plaks...
lambat lagi kot nak abis blajar...

^_^ Zaza Nur Iman said...

zaa pula bila la nk smbg stdy lg..

Sarah Saa'din said...

wahhhh ! congrats dear. dah abis practical. :) letssss lah meet up b4 Sarah start new sem. hihi

TUNASYA said...

@^_^ Zaza Nur Iman
insyaAllah...ada rezeki nanti zaza boleh sambung blajar lagi... :)

TUNASYA said...

@Sarah Saa'din
thanks dear! :)
jom!

Nur Ain Shaari said...

Assalam... nak tnya...Asrama kat penfabric macm mne ye.... kira 1 bilik brpe org?

Nur Ain Shaari said...

Assalam... nak tnya...Asrama kat penfabric macm mne ye.... kira 1 bilik brpe org?

renee zulkifli said...

Nur ain shaari. Awk dpt penfabric jugak ke? Sya dpt jugak ni.

renee zulkifli said...

Nur ain. Awk dpt penfabric jugak ke?