19 February 2012

Terimbas memori silam seketika...


Salam!


Hari nie aku sangat-sangat penat sebab tak cukup tido. Tue lah. Dah tao ada plan hari nie sibuk nak tido lewat-lewat.  =.="




By the way, hari nie aku pagi-pagi lagi dah siap nak pergi melawat anak cousin aku dekat MRSM Transkrian. Masa sampai dekat depan maktab tue, terus aku terimbas memori silam. 




Dulu turn orang pergi melawat aku but now turn aku plaks pergi melawat orang. Huhu. Tapi masa turn aku dulu mana ada family datang melawat ramai-ramai. Selalu nyer parents aku or cousin aku sorang je datang. Tapi sekarang aku tengok kalau boleh satu family including pak cik, mak cik, cousin, datuk, nenek semua datang. Meriah gila. Contoh nyer macam kat bawah nie lah. Hehehe.






Ok fine. Serius aku rindu suasana kat maktab aku. Rindu nak jadi skema plus comot-comot macam dulu-dulu. Rindu nak pakai baju kurung all the time. Hahaha. Dah lama rasa nyer aku tinggal kan maktab. Mesti dah banyak perubahan kan. Haishhhh. Bila dah teringat macam nie, terus rasa diri nie semakin berusia. Hahaha. Takpa. BIAR UMUR BERUSIA TAPI JIWA SENTIASA MUDA. Kan?  :D



P/s : Aku rindu MRSM Kubang Pasu. :')



 



1 comments:

syafiqakarim said...

rindu kawan kolej.
rindu zaman skola,belajar.huuuuu