12 March 2012

Presentation dan Voucher...


Salam!


Maaf lah lebih kurang seminggu blog aku sunyi dari apa-apa entry. Bukan apa, emosi aku tak stabil sikit minggu lepas. Aku down sikit dengan presentation practical hari tue. It did not go very well. Hmmm. Mula-mula tue emosi aku terganggu jugak lah. Tapi nasib baik Si Dia banyak bagi nasihat dan semangat dekat aku. Alhamdulillah aku dah rasa ok sikit. Sekarang nie aku tawakal je lah dengan keputusan nyer. Semua aku dah hantar cuma presentation je spoil sikit.


Lepas selesai semua perkara berkaitan presentation, aku terus pergi Pejabat Bendahari. Tujuan utama ke sana adalah untuk mengambil voucher buku yg RM 200 tue. Kesian betul aku. Orang lain semua dah ambik lama dah, siap dah abis belanja dah voucher tue, aku baru terhegeh-hegeh nak pergi ambik. Takpa. Better late than never, right? Hehehe.


Dah dapat voucher, muka aku bersinar kegembiraan lah jawab nyer. Banyak buku aku nak beli. Tapi tak semesti nyer aku kena beli buku tentang course aku je kan. Banyak lagi bahan bacaan yang boleh dibeli. Let's think out of the box ok. Lagipun, dah abis blajar dah. Hahahaha. Kalau sembung degree nanti lain cerita plaks lah kan. Hahaha.





   
      


2 comments:

syafiqah nazri said...

bestnyaaa...voucher kami dah habis :(

TUNASYA said...

@syafiqah nazri
hahaha...
kami ada lagi RM 50 je nie...