10 April 2012

Cerita siang tadi...


Salam!


Yeah. After almost 2 weeks aku tak update blog. So hari nie I'm back! Hehehe.


Hari nie aku dengan kawan aku, Sarah keluar. Dia ajak keluar tengok wayang cerita Mirror Mirror. Aku pown on je lah memandangkan aku free sangat hari nie. Hehehe. Tapi kan. Sampai je dekat tempat wayang which is kat Alor Star Mall, cerita Mirror Mirror takda pown. Kesian kat kawan aku tue. So, second choice kitorang nak tengok cerita Jangan Pandang-Pandang.


Tengok Zizan berlakon pown dah tao mesti cerita lawak. So, not bad lah cerita nie. Ada lawak nyer dan ada seram nyer. Aku beberapa kali jugak lah terkejut time tengok cerita nie tadi. Hahaha. Tapi cerita nie macam slow sikit lah jalan cerita dia.


Macam nie punya tiket wayang pown ada.  =.="

After tengok wayang, aku dengan Sarah jalan-jalan cuci mata. Haishhhh. Paham je lah kalau dah jalan-jalan cuci mata nie. Itu nak beli ini nak beli. Nak beli je lah, tapi tak beli pown sebab ekonomi aku kurang memberangsangkan sekarang nie. Hahaha.


:: Sarah.Syamim ::

Dah abis bergosip sini sana, kami pown pulang ke rumah dengan rasa gembira. Hahahahahaha. Tapi rasa macam ada kekurangan lah. Sorang lagi takda. Siapakah? Awak lah Syafiqah Wafaa Aiman Nazri. Will miss u. Hehehe. ;)



   



2 comments:

Sarah Saa'din said...
This comment has been removed by the author.
TUNASYA said...

@Sarah Saa'din
hahahaha...
ada2 je Sarah nie... ;)