26 May 2012

Happy Birthday.......to me...


Salam!


Berbekalkan Cookie crisp, lilin sebatang dan lighter yang baru beli tapi tak boleh guna.  =.="  Tepat pukul 12 tengah malam, aku sambut ulang tahun kelahiran aku seorang diri jauh dari mereka-mereka yang aku sayang.  :')




Alhamdulillah. Syukur kepada Allah kerana aku masih bernafas sehingga hari nie. Dan terima kasih mak kerana melahirkan saya pada tanggal nie 21 tahun yang lepas.  :')


Umur aku dah melangkah setahun lagi. Ok fine. Tiba-tiba aku rasa dah tua tapi perangai tak  kurang matang dan yang pasti masih ala-ala kanak ribena lagi. Hehehe. Takpa. Age is just a number.  ;)


Last but not least, semoga hari nie dan hari seterus nya akan menjadi lebih bermakna dalam hidup aku. InsyaAllah. Amin. Banyak lagi impian yang aku perlu kecapi dan banyak lagi perubahan yang harus aku lakukan selagi hayat dikandung badan. Nie semua kerana aku bukan dilahirkan sempurna dan terbaik tetapi aku cuba untuk menjadi sempurna dan yang terbaik dalam hidup aku.  :)



   

2 comments:

Mish eika :) said...

Happy Birthday ! semoga panjang umur !

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

amin..may ur wish came true.happy belated b-day dear. =)