10 May 2012

Wedding on 5.5.2012


Salam!


Selepas beberapa hari tarikh wedding cousin aku, baru hari nie aku sempat nak update entry blog dan upload gambar kenduri kat Facebook. Serius busy gila aku. Hahaha. Duk buat terok boleh.  =.="


Majlis akad nikah cousin aku nie diadakan di rumah di Sungai Petani. Masa tengok sesi akad nikah, aku jadi excited plaks. Mula lah nak berangan. Hahahaha. Apa-apa pown Alhamdulillah, selamat sudah cousin aku jadi isteri orang.



Kemudian, pada hari yang sama, majlis resepsi diadakan di Kelab bandar Laguna Merbok. Ramai family aku yang tinggal kat Kuala Lumpur balik. So memang kecoh lah bila 3 generasi berkumpul. ;)




Habis je majlis, aku follow pengantin gi outdoor photoshoot kat Sungai Semeling. Fuyooo. terbaek lah pemandangan. Sambil-sambil tue aku berangan lagi.  =.="  Boleh tak aku nak kawin cepat-cepat semata-mata nak photoshoot pengatin? Hahahahaha. Ok fine. Just ignore me. Makin melalut.  =.="




Akhir nyer tamat lah sudah majlis pada hari tersebut. Penat jangan cakap. Nama pown kenduri kan. Walaupown penat, aku gagahi jugak untuk gi kerja malam tue.  :)


Ok. Sampai sini sahaja cerita kawin-kawin cousin aku. Tunggu cerita kawin-kawin aku plaks ya. Hahaha. Just kidding. Tunggu weekend nie lah plaks untuk majlis bertandang. See you. Daa!  (^_^)


             

2 comments:

Ruzzezanie said...

yang menulis entri ni bila pulak weds nyer???? *wink*

TUNASYA said...

@Ruzzezanie
Penulis entry nie lambat lagi...
duit tak penuh tabung lagi...
hehehe... ;)