11 June 2012

Hargailah orang yang tersayang...


Salam!




Boyfriend : Awak, kita main satu game nak tak?

Girlfriend : Game apa awak?

Boyfriend : Macam nie, esok awak jangan contact saya. Maksudnya jangan mesej, call atau apa-apa yang berkaitan lah. Saya pun buat kat awak macam tue ok. Kita tengok siapa yang menang.

Girlfriend : Ok awak!



Esoknya si Girlfriend pun terpaksalah tahan rindu dekat si Boyfriend. Memandangkan nie satu game, si Girlfriend cuba kuatkan hati.



Pada hari seterusnya, si Girlfriend terus call si Boyfriend. Tapi tiada jawapan. So, si Girlfriend pergi ke rumah si Boyfriend. Di luar rumah si Boyfriend terdapat ramai orang. Si Girlfriend mula rasa pelik dan terus masuk ke dalam rumah si Boyfriend. Alangkah terkejutnya si Girlfriend apabila melihat sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu rumah tue. Dan tubuh tue adalah jasad si Boyfriend yang telah meninggal dunia. Kemudian mak si Boyfriend memberikan sepucuk surat kepada si Girlfriend.


Surat yang bertulis :

" Sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan hari seterusnya awak boleh hidup bahagia tanpa saya. Love you sayang. "


Moral of the story : Hargailah orang yang tersayang disekeliling kita sebelum mereka pergi tinggalkan kita.  :')



            

3 comments:

Atiqaa Payung said...

sedihnye, semoga cnta yg terjaling diredhai oleh Allah ;)

Onitsuka_hana said...

huhu xyah la buat game mcm tu.

elyna mirsada said...

sedeynye..dah meleleh nie :(