13 June 2012

Salah, Salah dan Salah...


Salam!

Sumber : Google Image 


Dari aku kecil sampai sekarang, masalah nie memang tak pernah lari dari hidup aku. Kadang-kadang sampai aku dah fed up dan dah naik menyampah dengan orang spesis jenis nie. Jenis orang yang apa orang lain buat tak pernah betul di mata dia. Buat salah, tak buat pun salah.  =.="

Aku naik motor SALAH. Aku naik kereta SALAH.

Aku duduk dalam rumah sepanjang hari SALAH. Aku keluar pergi jalan PUN SALAH.

Aku pakai elok sikit SALAH. Aku pakai biasa-biasa je PUN SALAH JUGAK.

Aku kerja SALAH. Aku tak kerja LAGI LAH SALAH.


Nasib baik aku pergi toilet dia tak kata salah plaks. Agaknya sebab dia tak nampak kot aku pergi toilet. Kalau dia nampak, mesti dia kata salah jugak kan. Grrrr.  =.="


Dulu aku makan hati jugak lah bila orang jenis nie duk buat kat aku. Sakit hati nie tambah-tambah duk bercerita kat belakang depan duk buat baik. Tapi sekarang aku malas nak layan. Biar lah orang jenis nie nak cakap apa. Buat salah, tak buat pun salah. Mulut orang memang tak boleh tutup. Sabar je lah.


P/s : Kawan-kawan, elakkan lah diri anda dari orang jenis nie. Dan elakkan lah diri anda menjadi orang jenis nie. Renung-renungkan.



   


5 comments:

Sarah Saa'din said...

Let them be, hun. Well, we don't live to feed their amusement.

syafiqah nazri said...

haha, mcm tau ja sapa org tuuu.

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

buatla ape nak buat asalkan tak jauh menyimpang dari agama, tidak melanggar hukum hakam. =)

afzalsukasuki said...

haters gonna be haters :)

Phat said...

yang kata kita salah tu betul sangat ke??