26 June 2012

Say Hello Si Mata Panda... =.="

Salam!


Semakin hari bila tengok cermin aku rasa semakin susah hati. Kenapa? Sebab aku rasa aku dengan mata panda tak banyak beza. Uwaaaaaa.   :/ 






See! Aku dah cakap kan. Mata aku dengan panda tak banyak beza kan? Hurmmm. Serius aku makin risau dengan eyebag kat mata aku nie. Dulu tak ketara sangat macam nie. Dulu still boleh keluar rumah tanpa compact powder. 


Tapi sekarang? Every time nak keluar mesti kena tempek extra foundation (tak reti pakai concealer) kat bahagian mata sebab nak cover eyebag tue. 


Aku pernah try beberapa jenis eye brightener cream. Tapi masa mula-mula guna je nampak hasil positif lepas tue bila dah lama-lama, hasilnya ke laut dah. Sobs sobs sobs. Aku tak salah kan 100% kat eye cream tue sebab gaya hidup aku yang kurang sihat telah menghasilkan eyebag tue. Tidur lewat, tak cukup tidur dan terlebih tidur tue memang tak boleh elak dah dalam kehidupan aku. Tambah-tambah sekarang aku keja shift 24 jam. Apa lagi, makin terok lah mata aku.


So, aku ingat nak try pakai eye cream dari Elianto pula lepas nie. Sebab aku ada guna salah satu skin care product Elianto dan hasilnya sangat awesome. Or kawan-kawan ada any suggestion eye cream apa yang aku patut cuba? Please help me. 


     

3 comments:

Sarah Saa'din said...
This comment has been removed by the author.
TUNASYA said...

@Sarah Saa'din
hahaha...
kalau tak work hard pun still mata panda jugak...
cuma tak ketara sangat...

Puteri Anis Jazlan said...

Haipp sys ;) Hihii same here . Mata panda ;'( Taktahu nak pakai ape dah hoho .