21 July 2012

Clearance Stock Dress...


Salam!


Aku ada tolong kawan aku buat clearance stock untuk 3 jenis dress. Stock nie semua ada dekat aku dan yang pasti aku awal-awal lagi dah "booking". Sorry. Hehehe. So, kat bawah nie gambar dan details tentang stock dress yang ada kat aku. Aku ambik semua nie dari Facebook dia, G Fitting Room. Btw, sorry ya dress nie harga tetap. :)



Colour: White, Light Blue
Length: 30"
Free size (can fit up to L size)
Price : RM 58.00



Colour: Yellow, Purple
Length: 31"
Free size (can fit up to L size)
Price : RM 68.00



Colour: Orange
Size: F
Length : 106 cm
Price : RM 66.00


So 3 jenis dress nie je yang ada kat aku. Aku dah "booking" dress gambar pertama tapi warna light purple. Aku mix and match kan dress tue dengan long skirt dan belt kecil. Serius cantik untuk dipakai di hari raya. Tue pun kalau aku sempat simpan baju nie sampai hari raya. Hehehe.


Oh ya. Kualiti dress nie memang setanding dengan harga dia. Memang berbeza lah dengan kualiti dress yang aku selalu beli murah-murah kat Sungei Wang, Times Square dan jugak online shopping.


Kalau ada yang berminat boleh email : tunasya_265@yahoo.com ya. Bagitau cepat2 tau sebab stock nie nanti aku kena pulangkan balik.



P/s : Selamat berpuasa. Mintak maaf ya kalau ada yang tak selesa dengan gambar yang diupload. Nak tunjuk baju je sebenarnya.  :)



     




0 comments: