05 July 2012

Janji Oh Janji...


Salam!


Rasa serba salah pulak aku sekarang nie. Sepatutnya tengah hari tadi aku ada janji dengan somebody. Perghhh. Sekali aku ter-over slept pulak. Janji semua ke laut.   =.="


Serius aku jarang nak terlepas kalau ada janji nie. Kalau tak silap aku, last sekali jadi macam nie 7 tahun yang lalu. Again in caps lock. 7 TAHUN YANG LALU. Hahahaha. 


Ya ya 7 tahun yang lalu aku pernah terlepas pergi dating (zaman cinta monyet dulu-dulu nie). Hahaha. Ntah apa-apa lah kan aku nie. Aku harap perkara remeh macam nie takkan berulang lagi.



   
       

9 comments:

Jue Ha said...

penah terlepas masuk court sbb teroverslept jugak..hehe

nadia farhana said...

hehe biasa lah tu

✿Lady Ainaa✿ said...

ena pun pernah hdpi situasi sedemikian... rse berslh sgt2.. pastu nk tebuskan kesalahan tu balik, ena ajk la blnje mkn ke.. hehe.. skrg alhamdulillah, dpt atasi mslh tu

TUNASYA said...

@Jue Ha
eh...
sama macam bf saya lah...
hehehe...

TUNASYA said...

@nadia farhana
taku nanti lama-lama jadi luar biasa...
hehehe... :)

TUNASYA said...

@✿Lady Ainaa✿
tue lah...
saya pun rasa bersalah sangat nie...

Nasuha said...

Janji memang harusd di tepati. Tp klau ada sbb yang tertentu x pekn.

TUNASYA said...

@Nasuha
tue lah...
nie sebab yang sangat tak disengajakan...

NUR AIN AZMAN said...

Done read your entry, biasa la tu

DOne follow u, do back TQ