17 July 2012

UiTM Dihatiku... :)


Salam!




16 Julai hari tue keputusan rasmi bagi pelajar PENERAPAN UiTM KE IJAZAH SARJANA MUDA UiTM dah keluar. Alhamdulillah. Permohonan aku diterima. So, lebih kurang 2 bulan lagi aku akan pulang ke UiTM Shah Alam untuk segulung ijazah pula. :)


Hari tue aku naik fed-up sebab masa keputusan UPU keluar semua orang sibuk tanya aku dapat sambung belajar kat mana. Siap nak takutkan aku kalau tak dapat sambung belajar UiTM macam mana.  =.="  Aku isi borang under UiTM so macam mana pun aku dapat UiTM jugak lah. Tak mungkin dapat universiti lain. Noted that.


So, aku nak ucapkan tahniah kepada sesiapa yang dapat tawaran sambung belajar ya. Ingat, belajar kat mana-mana pun sama saja. Niat untuk belajar tue yang penting.  :)


Meh lah share dengan aku korang dapat sambung belajar kat mana.  ;) 



    

5 comments:

FaFa EhA said...

hehehe sy dpt uitm shah alam.
jemput bce :)
http://fafaeha.blogspot.com/2012/07/selamat-datang-degree-ku.html

ZWAN SABRI said...

Tahniah! btw, dapat kos apa?

sha_azmi said...

thniah!..syukur,sy pun pun bakal smbung degree jgak,UPSI..bru je update entry psl tu huhu^^

TUNASYA said...

@ZWAN SABRI
thanks... :)
saya sambung buat degree teknologi tekstil... :)

TUNASYA said...

@sha_azmi
terima kasih...
tahniah kat awak jugak...
all the best... :)