25 September 2012

Fake side...


Salam!


Aku kadang-kadang macam tak percaya. Betul ke nie aku? Betul ke aku boleh tengok baju, tudung/shawl, kasut, handbags dan lain-lain lagi sebelah mata je? Hamagadddd. This is not so me. I know myself very well. Hahaha.


Dah masuk minggu ke-3 dan sila percaya yang aku boleh tahan nafsu dari semua perkara yang telah disebut di atas. Hewhewhew. Kuatnya hati aku. Dan yang paling best ialah bila weekends menjelang tiba, aku hanya meluangkan masa di uitm tercinta. Hebat kan aku. Heeee.  :')





Eh, tapi jangan terpedaya sangat dengan helah aku tue. Aku boleh tahan sebab eco-no-money je. Cuba time eco-have-money. Selamat dah aku borong semua tue tanpa perasaan ragu-ragu. Hahaha.


Semua barang dah ada dalam list dah. Tunggu masa dan waktu yang sesuai je nak jalankan misi. Tak sabar pulak rasanya. Hehehe.



P/s : Ada yang berminat nak join venture tak? Hehehe.




     

 
 






1 comments:

kwn ucu said...

dok cek top score game ka tu..hehe