30 September 2012

# Hati berbunga-bunga...



Salam!




Hari nie tiba-tiba rasa nak berjiwang sekejap (padahal tengah pulun siapkan kerja. Heee!). Sekejap je ok. Just nak flash back memori silam. Hehehe.


Pada tarikh yang sama pada 6 tahun lepas, pertemuan secara kebetulan dengan Si Dia di kedai runcit telah membuatkan hati aku berbunga-bunga riang. Mulai dari hari ini, dalam diam aku dah mula tertarik dengan Si Dia. Hahaha. Dah kenal lama tapi baru hari nie aku dapat rasakan yang Si Dia lain dari yang lain.  


Sebenarnya yang paling aku tak sangka bila ejekan aku dibalas balik. Hoii selalu Si Dia diam tersipu malu je. Hehehe. Tapi hari nie padan muka aku.  =.="  Barulah buku bertemu dengan ruasnya dan bermula lah episod "Anak Ibu vs Si Tomboy". Hahaha.


Ok cukup. Aku malu nak cerita selebihnya. Hewhewhew.  




        


2 comments:

hnahdy said...

Alaaa cerita la.. rahsia kita dua ja :P

Ammelia Yusoff said...

laaa..citer la.