26 October 2012

Dinner at Hotel UiTM Shah Alam...


Salam!


Last week, aku dengan kawan-kawan aku pergi makan kat Hotel UiTM. Wahhh. Bukan main hebat lagi makan kat hotel. Hahaha. Aku dengan kawan-kawan aku pergi makan kat sana pun sebab roomates salah seorang kawan aku yang invite jadi tetamu untuk menjayakan assignment dia.




Selama 3 tahun aku belajar kat Shah Alam, semalam first time aku masuk Hotel UiTM. Excited beb. Hehehe. Nie kalau takda orang invite, tak sampai aku kat sini. Tak merasa lah nak makan kat Hotel UiTM. Hehehe.


So, sebagai tetamu kitorang dilayan secara formal dan makanan disediakan course by course. Dari appertizer sampai lah ke desserts. Seriously aku tak pernah makan se-formal nie. Tau tak. Awal-awal lagi aku dengan kawan-kawan aku dah termalu sendiri sebab salah guna sudu dan garfu. Serius kitorang rasa awkward gila. Hahaha. First time makan formal macam nie kot. =.="




Nicoise Salad with Prawn and Mango


Oxtail Soup Siamese Style




Baked Stuffed Chicken Breast


Fruits



Apa-apa pun, aku enjoy dinner kat sini dan puas hati dari segi makanan dan layanan diorang. Good job students UiTM! Hehehe. Lepas nie kalau ada event lagi, invite lah kitorang. Boleh merasa makan kat UiTM lagi. Oh lupa nak bagitau. Kitorang di invite tapi still kena bayar tau. Jangan ingat invitation free ok. :)



               


0 comments: