29 October 2012

Tahun yang ke-tujuh...


Salam!


Hari nie tepat pukul 10.10 malam, genaplah tahun ke-tujuh usia hubungan aku dan si dia. Suka duka pahit manis segalanya telah dilalui bersama walaupun dikongsi dari jauh.


Bukan senang nak jaga hubungan jarak jauh yang sebulan sekali pun belum tentu dapat jumpa. Kepercayaan antara satu sama lain tue harus kuat. Itu main point nya. Pernah saja kepercayaan antara aku dan si dia masing-masing goyah. Lumrah hidup.


Alhamdulillah. Hingga ke hari ini aku dan si dia masih mampu menjaga hubungan ini walaupun banyak dugaan yang datang bertimpa-timpa. Munculnya orang ketiga, keempat atau kelima masing-masing dah lali.


Aku tak mintak banyak. Aku mohon agar hubungan ini direstui dan jodoh kami berpanjangan. InsyaAllah untuk ke peringkat seterus nyer suatu hari nanti. Amin.





P/s : Berkawan biar beribu, bercinta biar satu.  (^_^)



         

5 comments:

fyqa said...

happy anniversary! :)
moga apa yg diimpikan tecapai. Amin.

TUNASYA said...

@fyqa
Thank you sayang... :)
InsyaAllah..Amin..

syafiqah nazri said...

syamim...happy anniversary to both of you :D

TUNASYA said...

@syafiqah nazri
thank you so much dear! :)

kwn ucu said...

cepat2 kawin, ramai dok tunggu nasik minyak ni..kekeke