12 February 2013

Konvokesyen UiTM Ke-77...



Salam!


Maaf. Setelah sekian lama aku berkonvo, baru hari nie aku sempat nak edit segala gambar yang ada. Gambar-gambar telah ditapis untuk tontonan umum. Hehehe.



6.12.2012 , UiTM Shah Alam












                                       










Alhamdulillah. Akhirnya aku dah berjaya memegang segulung diploma. Terima kasih banyak-banyak kepada family, Si Dia, kawan-kawan dan jugak sesiapa sahaja yang banyak membantu saya selama ini. Tanpa kalian, siapalah saya. Hahahaha. Ayat klise abis. 


Tengok orang lain naik ke pentas beserta selepang pink terasa cemburu pulak. Tue lah. Dulu tak nak belajar betul-betul, main sangat. Terima seadanya saja lah. Tapi, aku tetap syukur dengan apa yang aku kecapi. InsyaAllah lepas nie konvo untuk segulung ijazah pulak. Amin.  :)


And last but not least, gambar yang besaq gedabak untuk tontonan umum. Hihihi. Terima kasih kerana sudi melihat.  :)









1 comments:

Susan Lolo Bua said...

Congratulation,,
kemain besaq teddy bear tu...
rasa nak peluk jerr
hehee..

boleh tolong like gambo ni https://www.facebook.com/photo.php?fbid=407785169314300&set=a.388482787911205.94131.354930457933105&type=1
thank yu