27 May 2013

Sudah duapuluhdua...


Salam!


Semalam secara officially umur aku sudah duapuluhdua tahun. Itu semalam je ok. Hari ini umur aku kembali 15 tahun seperti dalam khayalan aku. Hahaha. Age is just a number. 


Terima kasih kepada mereka yang wish birthday aku. Hanya lebih kurang 15 orang je yang betul-betul ingat. Sebab sehari sebelum birthday, aku dah hide information dekat Facebook. So memang sunyi lah Facebook aku. Hehehe. Tapi still ada 2-3 orang yang wish. I really appreciate it.  :)


Bila aku dah publish birthday aku, baru lah ramai yang sibuk nak wish. Hahaha. Biasa lah. Bila Facebook jadi reminder begitu lah jadi nya. Apa-apa pun aku still nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi wish birthday aku. Especially kepada mereka yang sudi menyanyi lagu birthday kat aku. So sweet.  :)








P/s : Alhamdulillah. Sudah duapuluhdua tahun bernafas di muka bumi ini. Terima kasih Ya Allah atas segala kurnia dan nikmat-Mu. Amin.




 


   

0 comments: