08 June 2013

Good luck kawan-kawan!


Salam!


Sekarang aku sedang mengharungi minggu-minggu terakhir bagi semester 4. Phewwww. Penat sangat. Universiti lain dah sibuk final exam dan ada yang dah start study week. Aku dan mereka-mereka yang lain masih bergelumang dengan kelas-kelas ganti, assignment, report, projek dan apa-apa saja yang sama waktu dengan nya. Kesibukannya hanya mereka-mereka saja yang tahu. Kan?



26 hb nie dah start exam maaaa. Mood untuk study masih ke laut. Harap-harap mood study cepat sampai. Takut nanti kelam-kabut nak study last minute. Oh mannnn. That is terrible ok. Mudah-mudahan semester nie mood aku tak pelik-pelik sangat. Hahaha. Bukan boleh kira aku nie. Too flexible! Lalalala.



Btw, kepada mereka yang sedang menghadapi final exam. Good luck and All the best ya. Saya doakan yang terbaik untuk kamu semua!  (^_^)